تحلیل انواع روشهای ارتباطی با مشتریان جهت افزایش وفاداری.
تشریح گامهای وفادارسازی مشتریان و قوانین وفادار سازی مشتریان
تشریح انواع وفاداری مشتریان
تحلیل پلکان وفادارسازی مشتری
.مفهوم مشتری وفادار و تشریح دلایل وفادار سازی مشتریان
تشریح اصول رضایت از دید مشتری (4C)
تعریف و شناسایی مشتری و اصول کسب رضایت و ارتباط صحیح با مشتریان
تعریف فروش و خلاقیت در فروش
نگاه مختصری بر سوابق مدرس • مدرس رسمی موسسه اندیشه هامون • دکتری ، دانشگاه IOWHEآمریکا83 • ..// دکتری مهندسی صنایع • کارشناس برتر رادیو اقتصاد و رادیو ایران ( برنامه مهارتهای اقتصادی ، صدای مشاور مدیریت ، پاتوق اقتصادی